Na pewno każda z Was spotkała na swojej drodze zawodowej tzw.”trudną klientkę”. Ta trudność może wynikać z różnych przyczyn. Może trudno Ci odmówić usługi osobom bliskim, z rodziny, znajomym, wiedząc, że będą oczekiwać usługi zrabatowanej lub nawet darmowej. Może nie umiesz obronić swoich racji w konfrontacji z osobą reklamującą usługę, mimo że zgodnie z Twoją najlepszą wiedzą, jest to usługa poprawnie wykonana, ale klientka nie przyjmuje do wiadomości, że rodzaj jej paznokci nie pozwala na osiągnięcie efektu wymarzonej stylizacji z internetu.
Możliwe wreszcie, że nie umiesz rozmawiać z klientką, która nie przychodzi na umówioną wizytę, a na następnej wizycie doszukuje się w Twojej pracy samych błędów. Takich typów osobowości można wymieniać jeszcze wiele, jednak najważniejsze jest Twoje przygotowanie na te trudne rozmowy. Podstawą jest WIEDZA. Aby móc konfrontować się w kwestiach merytorycznych, musisz być pewna swego zdania, stąd warto wciąż się doszkalać, aby nadążać za obecnym stanem wiedzy w swojej profesji. Błędy mogą zdarzyć się każdemu, ważne jednak, aby uczyć się na nich i nie powielać.
Błędy w stylizacji paznokci wynikają głównie z braku wiedzy, dlatego ciągłe doszkalanie jest nieodzownym elementem pracy stylistki. Trudni klienci są niejako wpisani w „ryzyko zawodowe” naszej profesji i to od nas zależy, jak zareagujemy w danej sytuacji. Najmniej profesjonalna zawsze będzie kłótnia z klientką, natomiast rzeczowa dyskusja poparta wiedzą zawsze się obroni.
Aby kupić bilet na mój wykład wejdź na: https://beauty-fairs.com.pl/
Znajdź “Kongres” -> niedziela 24.04 -> “Paznokcie”
Do 17.04 2022 trwa konkurs na moim fanpage’u na Facebooku, w którym można zdobyć 5 darmowych wejściówek ?
https://www.facebook.com/olgalubanska1/photos/a.174244066348994/1396653120774743/